9 april 2011

Vecka 32+3 - Förlossningsbrev.

Jag har sagt det ett flertal gånger under föräldragrupperna, det spelar ingen roll hur mycket man kan - det kommer vara som bortblåst när man står där.

Förhoppningsvis så  har man väl koll på vad man själv tänker, men för Älsklingens del så har hon skrivit ett förlossningsbrev som jag kan ha med mig så att jag kan svara barnmorskan vad Älsklingen vill. Ett litet utdrag:
Ge mig motivation. Om jag glömmer, påminn mig om att varje värk är ett steg närmre vår efterlängtade bebis och att denna värk aldrig kommer igen. Nu är det nära. Låt mig inte säga att jag inte klarar av det, motivera mig till att kanske klara av det! Tala om för mig hur rätt jag gör, snart får vi vårt barn. 
Nu börjar det verkligen kännas på allvar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar