25 maj 2011

Flytta bloggen till Allt för föräldrar?

Igår fick jag ett mejl från redaktionen på tidningen Allt för föräldrar. "Vi är intresserade av att prata mer med dig om din blogg och givetvis hjälpa dig att nå ut mer. Jag ser fram emot att höra ifrån dig."

Hon tyckte att jag skulle skapa en blogg på Allt för föräldrar och sedan importera alla mina blogginlägg dit för att de enklare skulle kunna följa min blogg men också för att kunna rekommendera den på deras första sida. Så att sedan klockan tre igår eftermiddag så finns bloggen även på Allt för föräldrar.

Jag kan väl däremot inte säga att jag är nöjd med den bloggen som dessutom är gjord i Wordpress vilket gör att instrumentpanelen skiljer sig en hel del. Men jag tänker i alla fall ge det hela en chans så att om två eller tre veckor så får jag väl se om det blir att bloggen flyttar till Allt för föräldrar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar