23 juni 2011

En månad gammal.

Idag är det en månad sedan Lilltösen föddes.

Foto: Malin Stensson.
En månad har gått väldigt fort så snart kanske det börjar bli dags att leta en dagisplats åt Lilltösen. Känns som tiden bara springer iväg och jag hinner inte med riktigt, känns som det var igår som Lilltösen bestämde sig för att komma ut.

Jag önskar dock att jag hade kunnat vara med lite mer än vad jag har varit de senaste veckorna, en vecka gick som sagt bort när Lilltösen låg på sjukhuset. Det känns som att jag missar hur Lilltösen utvecklas, även om det kanske inte har hänt så mycket under den senaste veckan men det är ju ändå någonting som jag aldrig kan få tillbaka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , .

1 kommentarer:

Agneta Olofsson sa...

Grattis i efterskott på "en månads-dagen" från oss på Fjätgatan!

Skicka en kommentar