10 juni 2011

Flyttar inte bloggen till Allt för föräldrar.

Idag bestämde jag mig för att ta bort Pappas lilla Truls från Allt för föräldrar. Den bloggen startades endast för att jag gjorde en överenskommelse med redaktionen på tidningen Allt för föräldrar, att jag skulle prova deras sida i två veckor för att se om jag var intresserad av att flytta bloggen till Allt för föräldrar.

Allt för föräldrar använder sig av bloggdomänen Wordpress och har valt att begränsa sig till ett fåtal mallar vilket gör att man inte kan göra så mycket med utseende på bloggen utan det blir en layout som alla andra redan har.

Sedan så har jag inte fått så många läsare som jag hade hoppats på och jag upplever även att jag inte fått den marknadsföring som jag mer eller mindre blev lovad att jag skulle få när jag var i kontakt med Allt för föräldrar i slutet av maj månad.

Med nästan åttahundra läsare under april månad så hade jag aldrig kunnat tänka mig att bloggen skulle mer än tredubbla sina läsare och ha drygt tvåtusensexhundra läsare redan i maj månad.

Dess värre så verkar det som att alla läsare försvann i samband med att lilltösen kom till världen för att det har varit lugnt på bloggen senaste veckan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar