21 juli 2011

Vet inte hur det blir med Pappas lilla Truls.

Det är snart två veckor sedan jag överhuvudtaget publicerade ett inlägg här i bloggen och det har tyvärr bara blivit ett enda inlägg publicerat under hela juli månad och jag vet inte alls hur det kommer bli med Pappas lilla Truls i fortsättningen.

I helgen som var så försökte jag skriva några inlägg om vad som har hänt under den gångna veckan men då jag har en del prestationsångest vad gäller det jag skriver så har jag inte riktigt hunnit med att avsluta de påbörjade inläggen.

I slutet av månaden så kommer det finnas möjlighet att lägga mer tid på bloggen men just nu vet jag som sagt inte hur det kommer bli med Pappas lilla Truls. Tiden får väl helt enkelt utvisa hur det blir men förhoppningsvis så kommer jag att kunna fortsätta uppdatera bloggen precis som tidigare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar