13 november 2011

Den andra söndagen i november.

Idag är det den andra söndagen i november och precis som förra året vid den här tiden så är det den dagen på året som man blir firad om man är PAPPA. För mig var idag allra första gången som jag blev firad för att jag är Pappa.

Att bli firad för att jag är Pappa kändes hur mysigt som helst. Lilltösen tyckte (som vanligt) att det var dags att kliva upp redan klockan sex, Vi smög ut från sovrummet och stängde dörren lite försiktigt efter oss.

När sedan Älsklingen vaknade så fick jag min första farsdagspresent från lilltösen. Det var boken Pappatexter av Marcus Birro - "En perfekt bok till alla småbarnspappor och till alla som vill få en ärlig inblick i småbarnslivet."

Foto: Malin Stensson för drygt en månad sedan.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar