26 november 2011

Födelsedagskalas.

I tisdags fyllde jag tjugofem år, halvvägs till femtio och närmare trettio än tjugo. Och andra sidan är väl inte tjugofem år någon ålder men vi tyckte ändå att min födelsedag skulle firas så idag har vi haft födelsedagskalas.

Klockan nio ramlade den första personen in genom ytterdörren och det visade sig vara min mamma, strax därefter kom vår granne mitt emot följt av min pappa och min farmor och sedan ramlade det bara på hela dagen och det blev väl runt tjugo stycken allt som allt som kom för att gratulera mig idag.

Foto: Malin Stensson.
Det blev verkligen en lyckad dag och de flesta av dem som jag bjöd kunde komma, en födelsedag som jag med nöje kommer ta med mig i flera år.

Presenter:
Älsklingen - Skålar, t-shirt (Rolling Stones), F.E.A.R. 3.
Mamma med sambo - Skraplotter och pengar.
Farmor - Krukblomma och pengar.
Pappa - Pengar.
Farbror med fru - Pengar.
Svärföräldrar - Tre stycken t-shirts.
Älsklingens syster med sambo - Harry Potter och dödsrelikerna Del 1 och 2.
Granne mitt emot - Ljuslyktor.
Väninna med son och sambo - Ljuslyktor.
Väninna med sambo och dotter - Krukblomma.
Väninna med två söner - Skraplotter.

Läs även andra bloggares åsikter om , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar