2 mars 2012

När det plötsligt blir tyst.

Ibland blir det plötsligt alldeles tyst här hemma. Sådär tyst så att jag skulle kunna tro att jag är ensam hemma, men så kommer jag på mig själv att det är jag ju inte.

Så länge det låter som om någon håller på att riva hela lägenheten brukar det i regel inte vara några problem, men så blir det som sagt plötsligt alldeles tyst i lägenheten. Då får man istället förbereda sig på att Lilltösen gör någonting som hon inte får för mig eller Älsklingen och att det kan vara något riktigt, riktigt, rackartyg på gång.

Den här gången hade hon krupit ut i hallen och satt och mumsade på en sko.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

2 kommentarer:

Tina sa...

Ja, tänk att just skor ska vara så intressanta. Här hämtas det och "bärs" skor hela dagen, från hallen till någon (som hon tycker) mycket bättre plats.

Josefin Holmberg sa...

Haha, vad söt hon är!

Skicka en kommentar