18 mars 2012

Sovmorgon två dagar i rad.

Idag fick jag sova ända till klockan kvart över sex innan Lilltösen började protestera, nästan så att man kan kalla det för sovmorgon. Jag menar, Lilltösen har ju haft som rutin att kliva upp klockan fem.

Det känns skönt att inte behöva kliva upp klockan fem på morgonen och att få sova en timme till gör så mycket. Att kliva upp fem på morgonen är lite väl tidigt kan jag tycka, inte ens barnprogrammen har ju början så vad gör man då liksom?

Skulle dock inte förvåna mig om vi är tillbaks i våra gamla rutiner imorgon bara för att jag skriver hur skönt det är att få sova en timme till på morgonen. Men det skulle som sagt vara skönt om det fortsätter så här i några veckor eller månader framöver.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar