4 april 2012

En bekant till Älsklingen på besök.

Idag har en bekant till Älsklingen varit på besök. Det var lite drygt fyra månader sedan vi träffades senaste och det har väl hänt en hel del sedan dess får jag nog ändå säga. Men ett kärt återseende blev det i alla fall mellan honom och Lilltösen. Synd bara att vi inte kan träffa varandra oftare för han är verkligen jättetrevlig.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Älsklingen och han är ju barndomsvänner men jag träffade honom för första gången långt innan jag träffade Älsklingen och det var när Älsklingen berättade för honom om mig som det kom fram att han kände igen mig. På den vägen är det. Han berättade det han visste om mig, veckan där på träffades jag och Älsklingen och nu har vi varit tillsammans i över två år.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar