30 april 2012

En morgon med Lilltösen.

Idag vaknade Lilltösen redan klockan tjugo över fem, tjugo minuter tidigare än igår. Jag själv däremot vaknade klockan tre inatt och trodde det var dags att kliva upp. Jag råkade nämligen somna på soffan redan klockan halvnio igår kväll och jag vaknade självklart efter sex timmars sömn som jag är van vid.

Som vanligt frågade jag Älsklingen om hon vill äta frukost med Lilltösen och mig innan jag klev upp men det blev som vanligt bara Lilltösen och jag.

Men jag måste ändå säga att Vi har det väldigt mysigt på morgonen Lilltösen och jag. Idag delade Vi på nybakat trekants bröd med oliver och soltorkade tomater till frukost och sedan satte Vi oss i vardagsrumssoffan och myste framför en gammal barnfilm.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar