10 april 2012

Ett blogginlägg till Älsklingen

Jag tycker verkligen om att skriva blogg men jag skriver kanske för mycket ibland och det händer ofta att jag fastnar med mitt skrivande och glömmer bort tiden.

Älsklingen tycker att jag bloggar väldigt mycket men hon tycker trots det att det är ett bra sätt för oss att ha kvar allt om Lilltösen, men hon tycker nog ändå att jag bloggar väldigt mycket, troligtvis alldeles för mycket. Därför tänkte jag skriva ett blogginlägg till Älsklingen, ett blogginlägg för att försöka berätta för henne hur mycket hon egentligen betyder för mig.
Jag vet att det är vår dag idag, men jag vet ärligt talat inte hur länge vi har varit tillsammans. Att vi har vår årsdag den tionde februari det vet jag men samtidigt tycker jag väl inte att vi behöver räkna hur många år, månader eller dagar som vi varit tillsammans för jag vill leva med dig resten av mitt liv.

Jag älskar dig fortfarande lika mycket som den där dagen då våra läppar möttes för allra första gången. Jag älskar dig och jag kommer alltid att finnas här för dig oavsett vad som händer.

Det finns dagar som jag fortfarande får fjärilar i magen och det finns dagar som jag känner mig alldeles varm inombords när jag möts av ditt leende. Dagar som jag önskar aldrig tog slut.

Jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig och jag vill att det för alltid ska vara vi två. Jag älskar verkligen dig.
Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström på vår sex månader dag.
 Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar