1 april 2012

Firat Lilltösens farbror.

Idag fyller Lilltösens farbror år (nej, det är inget skämt) och sedan någon dag tillbaka så hade vi kollat med Lilltösens farmor att de skulle vara hemma så klockan halvelva satte Lilltösen och jag oss i bilen och åkte till Lilltösens farbror (farbror, farmor och sambo) för att fira Lilltösens farbror på hans födelsedag.

Klockan elva var vi framme och det blev en heldag hos Lilltösens farbror (farbror, farmor och sambo). Vi inte kom hem förrän klockan sex. Men Lilltösen har verkligen haft jätteroligt tillsammans med sina farbröder och sin farmor så vi glömde väl av tiden lite grann kanske man kan säga.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Jag hade frågat Lilltösens Farbror tidigare i veckan vad han önskade sig men jag fick väl inte direkt något vettigt att gå på då jag fick ett jag vet inte till svar. Lilltösens Farbror är ju även så att han inte riktigt uppskattar vad han får, eller han bryr sig inte så mycket kanske man ska säga rättare sagt. Därför fick han enligt mig en väldigt tråkig födelsedagspresent som bestod tills större del av skraplotter.

Foto: Ingrid Meijer.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar