24 april 2012

Ingenting går upp mot en lugn stund.

Sedan jag blev Pappa har jag verkligen börjat värdesätta alla lugna stunderna
som jag får. Det finns verkligen ingenting som går upp mot en lugnt stund. 

Det finns dagar som denna då jag är mer med Lilltösen än vad jag brukar vara men det finns även dagar då jag nästintill inte är med Lilltösen överhuvudtaget. Något de båda dagarna har gemensamt trots dess olikheter är att jag känner hur hela jag faller ned i ett obeskrivligt lugn när Lilltösen somnat och det är alldeles tyst i lägenheten.

Ingenting går upp mot en lugn stund. En lugn stund som idag fick bestå av en kopp nybryggt kaffe, ett nybakat wienerbröd och nyaste numret av PAPPA Magazine.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar