6 april 2012

Lilltösen avslutade dagen med att kräkas.

För drygt en vecka sedan började Lilltösen få problem med kräkningar (mer om det finns att läsa här). Vi trodde att det hade vänt för någon dag sedan men idag så kräktes hon igen. Först var det bara lite grann och Vi trodde då att det var för att hon drack för mycket vatten men nu för en stund sedan kom världens kaskadkräkning.

Jag och Lilltösen skulle gå och byta en bajsblöja men vi kom inte mer än halvvägs så kräktes hon. Halva jag fick kräk på mig, halva Lilltösen fick kräk på sig och olyckligtvis stod skötväskan i närheten så den fick också kräk på sig.

Foto: Malin Stensson.
Efter ett bad, nya kläder och promenad till affären för att köpa en ny vattenkokare så är det dock sig likt i lägenheten igen. Att köpa en ny vattenkokare bara på grund av att Lilltösen kräks ännu en gång kanske verkar en aning långsökt?

Jag tycker ju inte att en vattenkokare som inte är mer än tre månader ska börja läka vatten men det började den i alla fall göra för drygt en månad sedan och kanske kan det som sagt verka en aning långsökt men jag fick i alla för mig att det kanske kan vara en av orsakerna till att Lilltösen kräks så ofta som hon gör.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar