14 maj 2012

Titta på mig.

Idag fick Lilltösen mig att bli alldeles varm inombords. Min älskade lilla goding.
Lilltösen: Pappa.
Jag: Ja Alice. Vad är det?
Lilltösen: Titta.
Jag: Okej. Vad ska jag se för någonting då?
Då reser sig Lilltösen upp genom att att ta hjälp av Tripp Trapp®-stolen och sedan går hon längs kortsidan av köksbordet genom att hålla i sig i bordsskivan och fortsätter likadant längs långsidan ända tills hon kommer fram till mig. Då sträcker hon ut händerna som hon brukar göra när hon vill ha en kram.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Det är verkligen mysigt när Lilltösen förstår vad hon säger för någonting och att hon liksom gjorde mig uppmärksam om att hon tänkte gå till mig och att hon ville jag skulle se det. Min älskade lilla goding.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

1 kommentarer:

Monika sa...

Riktigt rörande fint.

Skicka en kommentar