23 maj 2015

Stor studsmatta för rörelseövning utomhus.

För några månader sedan när jag frågade Lilltösen vad hon ville ha när hon fyllde år svarade hon att hon ville ha en studsmatta. Någonting som jag också har haft i åtanke sedan någon månad tillbaks så jag tog upp detta med Lilltösens Farmor och bestämde att hon kunde köpa med sig en stundsmatta nästa gång hon skulle hälsa på Lilltösens Gammelmormor.

I drygt två månader har det legat en studsmatta i garaget och väntat, någonting som Lilltösen själv däremot inte har haft någon som helst aning om. Men idag när hon fyllde fyra år så berättade jag att hon hade en födelsedagspresent i garaget också, utöver de presenterna som hon redan fått.


Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Lilltösen var överlycklig när hon äntligen fick öppna de kartongena som har legat i garaget, men jag vill ändå tro att hon redan hade kommit på vad som låg i de kartongern. Det kändes i alla fall som en mycket lyckad födelsedagspresent med tanke på att hon inte alls skulle gå in när det började bli kväll.

Läs även andra bloggares åsikter om , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar