1 maj 2011

Vecka 35+4 - Gipsavgjutning av gravidmagen.

Idag är det första maj och nu känns det som att Truls kan titta ut när som helst. Dagen till ära så tänkte jag att jag skulle bjuda på en aning ovanliga magbilder.


Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Idag har vi gjort en gipsavgjutning av gravidmagen. Det var väl en aning klurigt att få det snyggt men jag tycker ändå att resultatet blev helt okej, blir väl ännu bättre bara man gått över det hela med sandpappret några gånger så jag lägger upp bilder på det vid ett senare tillfälle.

Vi valde att köpa ett färdigt paket för avgjutning av gravidmage på Babyplace men jag lovar att det går lika bra med vilket gips som helst. Vad jag saknade var en kroppsstrumpa som man kunde ha dragit över gravidmagen istället för det medföljande vaselinet.

Läs även andra bloggares åsikter om , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar