3 maj 2011

Vecka 35+6 - Förlossning?

Den här veckan började en aning annorlunda, ärligt talat så vet jag inte alls vad som är på gång. Frågan är om det kan vara så att Truls har bestämt sig för att komma ut under de närmsta dagarna...

Är svårt för mig att beskriva hur Älsklingen känner och hur hon mår, och jag förstår henne mycket väl när hon inte riktigt kan beskriva för mig hur hon känner och vart det gör ont, frågar jag så brukar jag få till svar att det är mensvärk, tryck nedåt och en molande värk i ryggen, vad nu det kan betyda?

Jag själv är tjugotre dagar för tidigt född så om Truls bestämmer sig för att komma ut lika många dagar före beräknad födsel så är det fyra dagar kvar.

Imorgon ska Älsklingen ringa till förlossningen och sedan får man väl se vad som händer. De kanske tycker att vi ska åka in, eller så ber de oss att vänta.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar