16 juni 2011

Imorgon kanske Lilltösen får åka hem.

Idag ringde Älsklingen för att berätta att ser bättre och bättre ut för Lilltösen för varje dag som går, hon har börjat äta allt mer och får nästan i sig dubbelt så mycket nu mot vad hon fick tidigare så att sakta men säkert ökar hon även i vikt.

Vad jag förstått så kan det ha någonting med laktos att göra att lilltösen inte ätit så bra tidigare men jag är inte säker. Tycker det är väldigt svårt att överhuvudtaget förstå vad barnläkarna säger men vad jag har förstått så ska det kunna bli bra om Älsklingen slutar med laktosprodukter? Det kan även bli aktuellt att vi får börja ge mjölkersättning igen men då skulle det finnas någon receptbelagd mjölkersättning som vi skulle använda oss av.

Barnläkarna hade visst lyssnat på lilltösens hjärta också och de båda verkar ha uppfattat någon form av blåsljud från hjärtat? Att jag själv hade ett medfött hjärtfel som däremot upptäcktes först när jag var tjugoett hör väl kanske inte hit då jag hade en missbildning på hjärtat och inte något blåsljud men jag kan inte låta bli att tänka att det kanske är någonting ärftligt. Känns verkligen som att allt är mitt fel.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar