15 juni 2011

Vad skulle jag göra utan Lilltösen?

Idag när jag var på väg hem så ringde telefonen, det var Lilltösens Mormor.

Hon ville berätta hur det går för Lilltösen på barnmottagningen men tyvärr fanns det väl inte så mycket att säga då det är denna ständiga väntan på alla provsvar som tas. Lilltösen såg i alla fall ut att trivas och hon hade visst gått en liten promenad i luften när barnläkaren lyft upp henne.

Hon frågade även hur jag mådde och jag svarade att det funkar. När vi hade pratat klart och jag lade på så kände jag att däremot att det inte alls funkar. Jag är väldigt orolig för lilltösen, så orolig att jag mår dåligt av det. Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart, jag vill bara att lilltösen ska få komma hem så vi kan ligga i soffan och mysa precis som vanligt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar