19 augusti 2011

Blogga på Coola Pappor?

I mitten av maj var det drygt ett halvår sedan jag började blogga på Pappas lilla Truls. En blogg som jag skriver av den enkla anledningen att graviditeten och att jag ska bli pappa är det största som hänt mig. Graviditeten och min vardag med Truls är någonting jag vill minnas för resten av mitt liv!

Jag har sedan jag startade bloggen blivit kontaktad av redaktionen på tidningen Allt för föräldrar angående att de ville att jag skulle börja skriva blogg hos dem. Något jag också gjorde men jag upplevde att jag inte fick den marknadsföring som jag mer eller mindre blev lovad att jag skulle få när jag var i kontakt med dem vilket gjorde att jag tog bort Pappas lilla Truls från Allt för föräldrar.

Idag publicerades det ett blogginlägg på Coola Pappor där de går ut med att de söker fler bloggare, mer om det finns här. Coola Pappor är en sida jag är in på flera gånger i vecka, ibland även flera gånger per dag, så att det skulle absolut vara spännande att flytta bloggen dit. Någonting som jag även har varit i kontakt med deras redaktion angående.

De har dock satt upp diverse krav på bloggare de söker och ett av de kraven är att man som bloggare måste publicera minst ett inlägg om dagen och redan där faller det troligtvis för mig eftersom att jag inte kommer ha den möjligheten?

Sitter dock och funderar på om jag ska söka i alla fall, men undrar just vad som händer om det skulle bli som så att man absolut inte klarar av att uppdatera varje dag? Man kanske åker bort och inte har tillgång till Internet under den tiden? Man kanske fastnar i tentamenspåläsningarna och vaknar upp någon dag senare?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar