23 augusti 2011

Tre månader gammal.

Idag är det tre månader sedan Lilltösen föddes.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Ytterligare en månad har gått och Lilltösen är nu tre månader gammal. Som jag sagt tidigare så känns det som att tiden bara springer iväg och att vi inte hinner med, det känns nämligen som det var igår som Lilltösen bestämde sig för att komma ut.

När Lilltösen blev två månader gammal önskade jag att jag kunde vara med lite mer och det har jag faktiskt fått vara nu de senaste tre veckorna eftersom jag har varit hemma och varit pappaledig.

Idag är dock en dag som jag inte har sett fram emot speciellt mycket eftersom att vi ska på tremånadersvaccination. Undrar just vem som gråter mest, jag eller Lilltösen?

Läs även andra bloggares åsikter om , , .

1 kommentarer:

Anna Jordahl sa...

Grattis på tremånadersdagen lilla hårtott! Hon är så otroligt vacker!

Skicka en kommentar