12 september 2011

Ensam hemma med Pappa.

Idag blev lilltösen och jag hemma en liten stund alldeles ensamma och vad passa väl då bättre än mysa massor tillsammans bara vi två?

Det syns på lilltösen att hon tycker verkligen om mig jättemycket och det gör mig verkligen till världens lyckligaste. Jag blir så varm inombords varje gång hon skrattar av att bara få sitta i mitt knä eller att vi kramas med varandra.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström med hjälp av fjärr-utlösare.
Någonting som lilltösen tycker om är att se sig själv på fotografier eller på film så jag ställde upp systemkameran och tog några kort på oss tillsammans och hon blev verkligen jätteglad när vi satte oss och kollade på korten, hon skrattar som tusan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

3 kommentarer:

Birgitta Moén sa...

Vad stor hon blivit...

Larschan sa...

Jo hon växer så det knakar!

Siv Ekström sa...

Vilken söt tjej!

Skicka en kommentar