10 september 2011

Nitton månader tillsammans.

Idag har jag och Älsklingen varit tillsammans i nitton månader, eller ett år och sju månader för de som föredrar att räkna förhållande i år istället.

Nitton månader är väl egentligen bara början på ett livslångt förhållande men jag försöker ändå att visa Älsklingen hur mycket jag älskar henne just den här dagen varje månad.

Det händer att vi bråkar och inte kommer överens, det händer att vi myser flera dagar som att tiden stod stilla men den här dagen varje månad så lovar jag mig själv att jag ska älska henne oavsett vad som händer under minst en månad framöver.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström - Sex månader tillsammans. 
Läs även andra bloggares åsikter om , , .

1 kommentarer:

Agneta Olofsson sa...

Grattis på er dag!

Skicka en kommentar