4 september 2011

Saknar Lilltösen nå så fruktansvärt.

Idag är det en och en halv vecka sedan jag träffade Lilltösen. Saknar henne nå fruktansvärt och det gör ont i mig att veta att jag kanske inte får träffa henne på ytterligare två dagar.

Foto: Malin Stensson - Lilltösen tre dagar gammal.
Det har sina orsaker till att jag inte har kunnat träffa Lilltösen men förhoppningsvis så får jag träffa henne imorgon. Så tråkigt bara att man ska behöva känna att en del inte riktigt vill acceptera att det är jag som är Lilltösens Pappa.

Men som sagt, imorgon så kanske jag får träffa Lilltösen. Det är en del saker som måste ordnas upp och redas ut först bara.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

1 kommentarer:

Agneta Olofsson sa...

Jag vet att du kanske inte alltid vill prata om saker, men vad är det som är i görningen? Vem kan inte acceptera att du är Alices pappa? Varför kan eller får du inte träffa henne?

Skicka en kommentar