22 oktober 2011

Julklappar.

Idag har det blivit en del julklappshandlade till lilltösen. För det är ju julafton snart? Om jag bara hade haft en lite större plånbok så skulle jag även få inhandla en större resväska för att få med mig alla barnkläder hem.

Det värsta med allt är att jag egentligen bara skulle ha ett par jeans till mig själv. Nog för att jag hittade ett par jeans till mig själv men jag hittade ett par jeans till lilltösen också. Drygt artonhundra kronor senare så ramlade jag till slut in över tröskeln till mitt hotellrum och det blev väl ganska mycket mer än bara ett var sitt par jeans till mig och lilltösen.
Det måste ha sett lite halvskumt ut när jag ställde mig och bytte kläder på en skyltdocka bara för att sista av både storlek och modell av en body som jag ville ha satt på just den skyltdockan.
Känns dock som att det kanske är Älsklingen eller lilltösens moster som ska få sköta det där med inhandlingen av kläder i fortsättningen för idag blev det lite väl. Men jag tycker att lilltösen är en cool tös med attityd så jag tycker faktiskt att hon passar i lite rockigare kläder.

Återstår bara att se vad Älsklingen tycker men förhoppningsvis så får väl lilltösen ha på sig de lite rockigare kläderna någon gång i alla fall.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

2 kommentarer:

Josefin Holmberg sa...

Klart hon ska ha rock!
Rock rocks!

Larschan sa...

Härligt att du säger så för då kommer det bli kanonbra! Har till och med köpt en body med texten " Let Me Entertain You" som en låt av Robbie Williams.

Skicka en kommentar