1 november 2011

Pappas lilla Truls.

Idag är det ett år sedan jag skrev det allra första inlägget här på Pappas lilla Truls. Det var den första oktober förra året och jag hade precis fått veta att jag skulle bli pappa och startade därför bloggen för att ha någon stans att skriva av mig.

Pappas lilla Truls har dock blivit så mycket mer än ett ställe för att skriva av mig. Bloggen har blivit ett sätt för mig att minnas och ett sätt för mig att nå ut till andra.

Under året som gått så har jag inte bara skrivit drygt trehundra inlägg, haft över tolvtusen läsare och fått över hundra kommentarer, jag har även blivit kontaktad av Allt för föräldrar angående att de ville jag skulle börja blogga för dem istället.

Vad som saknas nu är fler läsare, fler prenumerationer och fler kommentarer.
För att lägga till Pappas lilla Truls på Bloglovin (kan du klicka här).

Foto: Rebecca Rehn.
Läs även andra bloggares åsikter om , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar