14 december 2011

I nästa nummer av Pappa Magazine.

Idag fick jag ett mejl från Christian Massana som är redaktör och skribent på Moderna Tidskrifter, han undrade om jag ville skriva någonting till nästa nummer av deras tidning PAPPA Magazine.
Du kan väl kolla på sidorna fyrtiosex, sextiotvå och sjuttiofyra i det senaste numret av PAPPA Magazine för att se om du skulle kunna tänka dig ha med någonting på någon av de sidorna, vi vill alltså gärna att du formulerar någon fundering eller kort åsikt till Läsarnas sida som andra läsare kan tycka till om, svara på eller få sig en tankeställare om. Eller att du får in någon fråga till teurapeuten eller till vår juridiska rådgivare .
Foto: Malin Stensson.
Jag hade väl egentligen aldrig kunnat föreställa mig att jag bara ett år efter att jag började skriva på Pappas lilla Truls, skulle bli kontaktad av redaktören för Sveriges största pappatidning.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

1 kommentarer:

Tina sa...

Vad häftigt! Grattis!

Skicka en kommentar