12 december 2011

Vad vill Du läsa om i en Pappablogg?

Jag själv tycker att en Pappablogg ska vara en Pappablogg och inte bara en blogg skriven av en Pappa, med Pappablogg menar jag att bloggen ska handla om hur det är att vara Pappa, eller hur det känns att man ska bli Pappa.

Men vad vill Du läsa om i en Pappablogg?

Tanken med detta inlägg är inte bara att få förslag på vad jag kan skriva om för att locka fler läsare utan även att jag faktiskt ska skriva om det just Du vill läsa om.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

2 kommentarer:

Agneta Olofsson sa...

Jag vill läsa om en pappas vardag, hur en pappa får allt att gå ihop. Alltså inte bara om lycka och hur pefekt allt är utan om allt "det andra" också för det är ju faktiskt inte bara mys att vara småbarnsförälder. Vore intressant om hur en pappa ser på sin roll just som pappa det vill säga vad man har för slags kontakt med sitt/sina barn.

Linda Hallin sa...

Jag vill läsa om sådant som är äkta, sådant du vill skriva om. Det är det mest roligaste att läsa om. Ett alternativ skulle kunna vara om hur ni får ihop studierna och ett litet barn och så vidare.

Skicka en kommentar