19 februari 2012

Blev en tidig kväll igår.

Det blev visst en tidigt kväll igår. Det var väl däremot inte riktigt så jag hade planerat. Jag råkade somna bredvid Lilltösen när jag skulle lägga henne (egentligen ingenting ovanligt så för det brukar jag göra men då brukar jag alltid vakna efter en stund).

När jag vaknade efter en stund av att Lilltösen var ledsen så var klockan halvfem och det var dags att kliva upp, Lilltösen och jag hade sovit oss igenom hela natten.

Jag som hade planerat för en helkväll i vardagsrumssoffan och så sover jag bort hela kvällen istället. Antar att det var för att jag behövde det men det känns väl lite trist att jag skulle råka sova bort hela kvällen, jag som hade sett fram emot en helkväll i vardagsrumssoffan.

Foto: Malin Stensson.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar