1 februari 2012

Förlossningsberättelsen i Vi föräldrar?

Idag har jag haft mejlkontakt med Karin Söderlund och redaktionen på tidning Vi föräldrar. Karin hade lagt ut följande statusuppdatering på Vi föräldrarsgrupp på Facebook: "Hur var din förlossning? Vill du vara med i Vi Föräldrars specialtidning Första året och berätta om den? Mejla några rader om den, samt en högupplöst bild på dig och ditt barn. Vi vill gärna intervjua pappor om förlossningen också."
Jag skulle vilja ha med er fina förlossningsberättelse i Vi Föräldrars tidning Första året (men det slutliga beslutet ligger hos min chef, så jag kan inte lova något ännu). Jag har läst din blogg som du länkade till. Om vi använder din text därifrån kommer jag att vara tvungen att korta ner den lite (det är trångt i tidningen). Har du någon bild på familjen från förlossningsavdelningen/BB som vi kan publicera i tidningen om det blir aktuellt? Med vänliga hälsningar, Karin Söderlund.
Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Läs även andra bloggares åsikter om , , .

1 kommentarer:

Tommy Kjaersgaard sa...

Gud vad liten hon är där.

Skicka en kommentar