24 februari 2012

Gästblogga om föräldraledighet på Parenthood.

För drygt en vecka sedan fick jag en förfrågan om jag ville gästblogga på Parenthood Puzzle och om jag kunde skriva lite om föräldraledighet.
Jag har en färdig text om föräldraledighet som jag skickade in till PAPPA Magazine men det blev bara en del med. Så om det funkar kan du ju ta det du gillar från den (http://pappaslillatruls.blogspot.com/2012/01/min-artikel-i-det-nya-nummer-av-pappa.html).
Till svar fick jag att de inte visste att det fanns ett PAPPA Magazine men att de gärna använder min text. Den kommer vara med på www.parenthoodpuzzle.com under Blog. Använder den gärna redan nu på fredag den tjugofjärde februari.

Måste ju säga att det var lite som att åka snålskjuts eller vad man vill kalla det eftersom jag inte behövde skriva en ny text utan att de själva kunde välja ut vad de ville ha med av en artikel jag redan skrivit om det önskade ämnet.

Så egentligen kan man väl kanske inte kalla det för att gästblogga utan kanske mer för att ge tillåtelse för att citera mig? (det de valde att citera finns att läsa här).

Foto: Malin Stensson.
Läs även andra bloggares åsikter om , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar