26 februari 2012

Kändisväggen.

Idag har jag varit lite ego av mig och påbörjat en kändisvägg här i lägenheten med olika artiklar som handlar om mig och Lilltösen. Just nu är det väl kanske lite tomt med bara en artikel men det kommer att komma upp fler artiklar bara de närmaste veckorna och där ibland min förlossningsberättelse som kommer vara med i första numret av Vi Föräldrar - Första året.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Kanske är lite för mycket att göra en kändisvägg när man inte är någon kändis men jag tycker som sagt om att skriva och när något jag skrivit blir med i någon tidning så vill jag ju självklart visa upp det.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

2 kommentarer:

Linda Hasselblad sa...

Snyggt. Kommer bli jättebra sen när det blir fler också.

Tommy Kjaersgaard sa...

Vänta bara tills min lille har kommit. Näe men de är självklart du ska kunna göra din egen lilla kändisvägg.

Skicka en kommentar