14 april 2012

Så här utvecklas din bebis.

För några dagar sedan rekommenderade en av mina bloggläsare en ny kategori på Babycenter som heter Bebiskalender och som handlar om hur bebisen utvecklas från vecka till vecka.

Jag har citerat Så här utvecklas din bebis - 10 månader och 2 veckor samt Så här utvecklas din bebis - 10 månader och 3 veckor här i bloggen. Jag måste däremot erkänna att jag inte har hunnit med att läsa allting.

Jag tänkte fortsätta att citera Så här utvecklas din bebis under några månader eftersom jag tycker att det kan vara intressant att läsa, både för mig själv och andra föräldrar. Om man vill kan man även skapa sig en användare på Babycenter och lägga in födelsedata på sitt barn för då får man mejl med informationen varje vecka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar