15 april 2012

En vecka på hotell.

Idag har jag suttit sammanlagt nästan sex timmar på någon form av kollektivtrafik. Det började med en och en halvtimmes bussresa som sedan fortsatte med två timmars tågresa och som sedan avslutades med ännu en halvtimmes bussresa.

Mellan den första bussresan och tågresan var det däremot en väntetid på nästan femtio minuter men det var väl rätt uppskattat trots allt eftersom det finns en trevlig restaurang i anknytning till järnvägsstationen.

Efter sammanlagt sex timmar och närmare tjugofem mils resväg är jag som sagt framme vid mitt resmål. Jag har för även checkat in på hotellet och fått nyckelkort till mitt hotellrum som den här gången blev ett hotellrum med havsutsikt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar