9 mars 2012

En riktig sovardag.

Igår när jag skulle lägga Lilltösen råkade jag somna bredvid henne (som vanligt) men den här gången vaknade jag inte förrän klockan två. Då var det ju ingen idé att kliva upp så jag var bara upp och drack ett glas vatten innan jag försökte somna om igen.

Efter tio timmars sömn så vaknade Lilltösen. Vi klev upp, åt frukost och satte oss framför TV för att kolla på barnprogram, sådär som vi brukar göra varje morgon. När jag skulle lägga Lilltösen igen klockan tio råkade jag somna bredvid henne igen.

Efter sammanlagt tolv timmars sömn på mindre än ett dygn så känner jag ju mig nästan som människa igen, det värsta av allt är att jag säkert skulle kunna sova någon timme till om jag bara fick möjlighet.

Foto: Malin Stensson.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar