29 mars 2012

Idag mår Lilltösen mycket bättre.

Det blev en sen kväll igår, tror jag låg och vred på mig tills klockan var strax efter ett. Klockan sex vaknade Lilltösen och ville kliva upp (som vanligt). Det var en trött Pappa som släpade sig ur säng kan jag lova men Vi smög (som vanligt) ut från sovrummet för att inte väcka Älsklingen.

Idag hade Lilltösen inte alls samma aptit som hon brukar ha på morgonen och hon åt bara halva sin portion med gröt (vilket i och för sig inte är så konstigt med tanke på hur de senaste dagarna har sett ut). Men man får väl kanske vara glad att hon fick i sig någonting över huvudtaget?

Hur som helst så ville Lilltösen gå och lägga sig nästan med det samma. Jag själv funderade mest på om hon fortfarande skulle ha problem med kräkningar (mer om det finns att läsa här).

Foto: Malin Stensson.
Igår sov ju Lilltösen större delen av dagen och däremellan så kräktes hon bara. Men idag har hon varit hur glad och busig som helst hela dagen lång och hon har ätit ganska bra måste jag nog ändå säga. Fortfarande inte någon vidare aptit på vällingen men det är väl på rätt väg i alla fall?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar