29 mars 2012

Larschan Ekström på Coola Pappor.

I måndags frågade jag Martin Melin om han ville göra reklam för min blogg i sin blogg och idag när han skrev ett blogginlägg om Coola Pappors framtid så skrev han även en kort text om min blogg (mer om det finns att läsa här).

Foto: Malin Stensson.
Trevligt med reklam för bloggen och kanske får jag några nya bloggläsare tack vare rekommendationen i Martin Melins blogg (eftersom han har över tjugotusen bloggläsare varje vecka). De som hittade min blogg genom rekommendationen i hans blogg kan väl skriva en kommentar?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

4 kommentarer:

Anonym sa...

En kommentar.

Anonym sa...

En kommentar till.

Monika sa...

Jag hittade dig genom Melins Coola pappor blogg, inte denna gång utan långt tidigare då du kommenterat hos honom. Jag gillar din lilla söta dotter.

Larschan sa...

Vad glad jag blir när du säger så Monika och vad kul att du "fortsätter" att läsa min blogg.

Skicka en kommentar