13 mars 2012

Intressant att läsa om något annat?

Sedan drygt ett och ett halvt år tillbaka så har jag skrivit på Pappas lilla Truls och som jag har sagt ett antal gånger tidigare så försöker jag att enbart skriva om min roll som pappa och vad som händer kring Lilltösen.

Älsklingen vet även hon att jag vill ha en riktig (hon vet vad jag menar med riktig) pappa-blogg, men idag föreslog hon att det kanske skulle vara intressant att läsa om något annat. Inte vet jag vad hon egentligen menade med det men i alla fall.

Jag vill ju försöka koppla allt jag skriver till min roll som pappa, just av den anledningen att jag vill att Pappas lilla Truls ska vara en riktig pappa-blogg, inte en blogg som är skriven av en pappa och handlar om vad som helst.

Foto: Rebecca Rehn.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

3 kommentarer:

Louise Sjögren sa...

Fast kan inte en pappablogg handla om en pappa? Jag menar att det behöver inte endast vara kopplat till barnet. Livet som mamma/pappa är mer än att vara just bara förälder. Det handlar även om hur man förhåller sig till sin omgivning och människorna omkring en. Hur man tänker och vad man tycker. Det är ju ditt liv som pappa.

Larschan sa...

Jovars det är ju sant det du säger - Att allt jag gör blir "pappigt" bara för att jag är en pappa. Men det är ju inte riktigt så jag menar, jag vill ju att de som läser blogginläggen ska tycka att blogginlägget är "pappigt".

Juan Mella sa...

Jag håller med din Älskling. Jag vill veta mer om pappa Larschan. Hur din vardag ser ut. Dina studier. Vardagshändelser som inte har med papparollen att göra.

Skicka en kommentar