28 mars 2012

Krönika på Daddy Living.

För några dagar sedan mejlade jag redaktören för Daddy Living och frågade om det fanns någon möjlighet att få synas på Daddy Living på något sätt, att jag kanske kunde få ha med någon text som sedan följs av en länk till bloggen eller någonting annat som att fler får upp ögonen för min pappa-blogg.

Jag fick svar på mitt mejl igår att jag kunde få ha med en krönika på Daddy Living men att det fanns ett krav och det var att krönikan skulle vara en helt ny text som ingen har läst förut. En krönika ämnad för Daddy Living.

Jag skickade ett svar till redaktören igår kväll att jag hade funderat lite grann och kommit på att jag skulle vilja skriva om "Barnets första ord, om det var det Mamma eller Pappa" men med en överraskning som jag dock inte kan avslöja ännu.

Redaktören för Daddy Living gillade min förslag och tyckte att jag skulle köra på det. Det är bara det att jag fortfarande är lite av ett frågetecken, nu vet jag vad jag ska skriva om men vad är egentligen en krönika?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar