12 maj 2012

En trött pappa.

Inatt vaknade Lilltösen klockan två och inatt blev det verkligen en lång natt. En typisk natt för att bli ihågkommen hur det egentligen känns att vara småbarnsförälder.

Jag som gick och lade mig vid elva igår men inte somnade förrän strax före klockan tolv hade alltså bara fått sova drygt två timmar när hon vaknade.

Klockan blev halvtre och klockan blev tre men Lilltösen ville inte somna. Jag provade ha henne på min vänstra sida, jag prova ha henne på min högra sida, jag provade till och med ha henne i min famn men hon ville inte somna.

När klockan var fyra, då somnade äntligen Lilltösen. Jag däremot somnade först en timme senare och klockan sex vaknade Lilltösen igen och ville kliva upp. God morgon.

Foto: Malin Stensson.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

1 kommentarer:

Tommy Kjaersgaard sa...

Då vet jag vad jag har att se fram emot.

Skicka en kommentar