4 maj 2012

Lilltösens farmor sover över Del 2.

Idag har Lilltösen fått vara alldeles själv med sin farmor nästan hela dagen och det hade i alla fall gått bra enligt Lilltösens farmor. Hon hade väl fått leta en stund innan hon hittade en napp till Lilltösen men annars hade det som sagt gått bara bra.

När jag kom hem låg Lilltösen och sov men när hon hörde min röst ställde hon sig upp i spjälsängen och skattade och vinkade till mig. Det är inte varje dag det händer (inte för att jag är borta allt för ofta heller) men det värmde i alla fall inombords.

Foto: Lars-Erik "Larschan" Ekström.
Igår (eller säger man idag) har Lilltösens farmor sovit över hos för första gången sedan Lilltösen föddes (mer om det finns att läsa här). Lilltösen funderade säkert ett flertal gånger vad egentligen hennes farmor gjorde hos oss sent på kvällen.

Det var jag som fick natta Lilltösen igår (Lilltösen är inne i någon form av pappa-period när det kommer till nattningen tror jag). Vi lade oss i alla fall tillsammans på min sida av sängen och Lilltösen somnade nästan med det samma.

Jag lade ner Lilltösen i hennes säng och smög ut ur sovrummet och skulle precis sätta mig i vardagsrumssoffan och kolla på ett TV-program jag väntat på i drygt en vecka. Då vaknade Lilltösen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar