3 augusti 2011

Gammal disktrasa.

Det börjar bli en hel del bajsblöjor, bajsblöjor med senapsbajs. Jag kan inte för allt i världen begripa hur något så litet kan bajsa så mycket och hur det kan lukta något så vedervärdigt, det är inte långt ifrån att man kräks när man känner lukten.

Foto: Malin Stensson.
Den där dagen i början av juni månad då jag hade problem med att byta blöjor på Lilltösen är ingenting mot hur det är nu två månader senare, det är nästan så att jag längtar tillbaks till de där vidriga senapsbajset. Inlägget om det kan ni läsa här.

Jag har inga problem att byta bajsblöjor så länge som det luktar bajs men det nu när det luktar mer som gammal disktrasa så vänder det sig i magen på mig, jag får kväljningar av att bara tänka på hur blöjorna luktar nu sedan några dagar tillbaka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar