8 januari 2012

Känd pappabloggare?

Idag när gick till affären så var det en kvinna i runt trettioårsåldern som hälsade på mig som att hon kände mig, jag tror däremot inte att jag har sett henne förut. Jag kunde i alla fall inte placera henne. Det är dock inte första gången det händer, tror det är femte, kanske till och med sjätte, gången på mindre än en månad som någon jag inte känner hälsar på mig.

En av de som läser den här bloggen tyckte däremot att det inte var något som jag skulle se som en engångsföreteelse, att någon jag inte känner hälsar på mig. Hon menade på att det säkert har att göra med att jag är en känd pappabloggare.

Känd pappabloggare? Jag? Det kan jag väl inte direkt påstå. Däremot kanske det blir ändring på det när nästa nummer av PAPPA Magazine kommer ut i butik men i skrivandes stund så måste jag nog säga är jag nog en relativt okänd pappabloggare.
I mitten av december fick jag ett mejl från som är redaktör och skribent på , han undrade om jag ville skriva någonting till nästa nummer av deras tidning PAPPA Magazine.
Foto: Malin Stensson.
Läs även andra bloggares åsikter om , , .

3 kommentarer:

Magnus sa...

Grattis till artikel i PAPPA Magazine, kanske får köpa den där tidningen och se om det är något att ha? Istället för att tjuvläsa Mama?

Larschan sa...

PAPPA Magazine är en väldigt bra tidning tycker jag, det som ska tilläggas är ju att den är under "uppbyggnad" men det brukar vara väldigt läsvärda texter och mycket fina bilder i tidningen. PAPPA Magazine är ju utformad för "oss" Pappor så det blir ju lite mer intressant än mamma-blaskorna.

Monika M. sa...

Du har ju också medvekat på Martin Melins sida "Coola pappor" och då sågs och lästes du av många, Martin Melin har många läsare.

Skicka en kommentar