7 maj 2012

En gammal text.

Igår kväll när jag kollade runt i diverse mappar och undermappar på min dator hittade jag en anteckning som Älsklingen skrev för ganska precis två år sedan.
Jag satt på en av skolans föreläsningar två rader framför dig. Bakom mig satt en otroligt vacker kille och det var du. Du hade världens finaste blågröna ögon man kan tänka sig, i de ögonen kan jag drunkna. Jag kunde inte fokusera mig på föreläsningen som pågick under tiden. Troligtvis för att jag spenderade den mesta tiden med att titta bak på dig. Det jag inte visste då var att det skulle leda till mitt livs förälskelse.

Det finns inte ord för att beskriva hur förälskad jag är. Jag svävar på rosa moln, har fjärilar i magen och är så himla kär. Jag vill att det för alltid ska vara Vi två. När jag inte är tillsammans med dig och ska sova önskar jag alltid att jag hade någonting som doftar som dig. Jag älskar dig mest av allt och det kommer jag alltid att göra, oavsett vad. Att få pussa dig god natt och krama dig på morgonen är det bästa som finns.

I dina armar känner jag mig trygg. Jag önskar alltid att du kunde hålla om mig. Jag brukar sakna dig så det gör ont i kroppen. Det går inte en minut utan att jag tänker på dig. Jag gillar inte att lämna dig, allt blir så tomt utan dig när du inte är i närheten. Tack för att du finns. Du gör mig hel och jag vill ha många, många fler år tillsammans med dig.

Jag är otroligt glad och lycklig för att du finns vid min sida. Du är det bästa jag har. Jag vill inget annat just nu än att hålla om dig och säga hur mycket jag tycker om dig. Jag älskar dig. Jag är kär. Jag har fjärilar i magen och det känns som att jag svävar på rosa fluffiga moln.

Jag vill visa för hela världen att det är du och jag och att det för evigt ska vara vi. Tvivla inte på mig när jag säger att jag älskar dig för jag har inte älskat någon så mycket som jag älskar dig.
Jag blir väldigt rörd och lycklig när jag läser Älsklingens anteckning men jag blir samtidigt väldigt ledsen. Jag saknar den Älsklingen. Jag saknar verkligen att få höra dessa komplimanger, jag saknar att ha någon vid min sida när jag sover och jag saknar att ha någon att kliva upp med. Jag saknar den Älsklingen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar